Op zaterdag 22 augustus combineren we twee prachtige tradities: whisky en varen!
We stappen aan boord van de historische Enterse Zomp voor een unieke tocht over het Twentse water. Tijdens deze middag proeven we maar liefst 5 maritieme whisky’s, passend bij het nautische karakter van deze bijzondere activiteit. Na afloop sluiten we de dag af met een gezellige barbecue bij onze thuishaven d’Olde Smidse.
Programma
🕑 14.00 uur – Vertrek per fiets naar Rijssen
⛵ 15.00 uur – Inschepen bij de Pelmolen
🕔 17.00 uur – Afmeren bij de Pelmolen en terug naar Goor
🔥 18.00 uur – Barbecue bij d’Olde Smidse
Kosten
- GUS-pashouders: € 35,00
- Introducees: € 42,50
Inclusief de whiskyproeverij met 5 maritieme whisky’s.
Exclusief drankjes tijdens de barbecue.
Aanmelden
Er zijn slechts 22 plaatsen beschikbaar, dus wacht niet te lang!
Aanmelden kan uiterlijk 17 augustus 2026 via:
📧 gus@goorsewhiskyclub.nl
Of persoonlijk bij:
- d’Olde Smidse
- Mitra Arjan Voortman
Wij kijken uit naar een mooie middag op het water en een gezellige avond met whisky, barbecue en goed gezelschap.
Slàinte!
Bestuur Goorse Usquebaugh Society
