Whisky & Sailing l zaterdag 22 augustus 2026


Evenementgegevens


Op zaterdag 22 augustus combineren we twee prachtige tradities: whisky en varen!

We stappen aan boord van de historische Enterse Zomp voor een unieke tocht over het Twentse water. Tijdens deze middag proeven we maar liefst 5 maritieme whisky’s, passend bij het nautische karakter van deze bijzondere activiteit. Na afloop sluiten we de dag af met een gezellige barbecue bij onze thuishaven d’Olde Smidse.

Programma

🕑 14.00 uur – Vertrek per fiets naar Rijssen
15.00 uur – Inschepen bij de Pelmolen
🕔 17.00 uur – Afmeren bij de Pelmolen en terug naar Goor
🔥 18.00 uur – Barbecue bij d’Olde Smidse

Kosten

  • GUS-pashouders: € 35,00
  • Introducees: € 42,50

Inclusief de whiskyproeverij met 5 maritieme whisky’s.
Exclusief drankjes tijdens de barbecue.

Aanmelden

Er zijn slechts 22 plaatsen beschikbaar, dus wacht niet te lang!

Aanmelden kan uiterlijk 17 augustus 2026 via:
📧 gus@goorsewhiskyclub.nl

Of persoonlijk bij:

  • d’Olde Smidse
  • Mitra Arjan Voortman

Wij kijken uit naar een mooie middag op het water en een gezellige avond met whisky, barbecue en goed gezelschap.

Slàinte!

Bestuur Goorse Usquebaugh Society